פינת הפרשנים: למה שר האוצר מתעסק בביטחון?

    המהדורה המרכזית 1 Comment on פינת הפרשנים: למה שר האוצר מתעסק בביטחון?

    יעקב ריבלין ועו"ד אבי בלום בפינת הפרשנים הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. ריבלין: "עם כל הכאב למשפחות החטופים, אסור לנו לתת להם לנהל את המדינה והמלחמה. זה יסתיים באסון". בלום: "המדינה הפקירה את החטופים, והתחושה היא שזה בגלל שרובם שייכים לצד השמאלי של המפה. אם החטופים היו חרדים היינו מדברים אחרת"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פינת הפרשנים: ההיסטוריון והפרשן הפוליטי יעקב ריבלין ועורך הדין אבי בלום הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן.

    יעקב ריבלין מגיב לראיון עם השר סמוטריץ': "אני מציע שהוא יתעסק בענייניו הוא. משרד האוצר מנוהל בצורה רשלנית מאוד. אין שום אזרח או איש מקצוע שחושב שהכלכלה מנוהלת נכון. הוא מנסה להסתיר את הכישלון שלו ע"י התעסקות בשיטות לחימה ומדיניות"

    עו"ד אבי בלום: "מצד אחד, הוא לא היה חלק ממחנה הקונספציה, הוא לא היה מאלו שתמכו בהעברת כספים להרגעת החמאס. מצד שני, הוא בסך הכל רואה את הסקרים בהם מצבו מידרדר ולכן הוא מתחיל להתקיף"

    ריבלין: "עם כל הכאב למשפחות החטופים, אסור לנו לתת להם לנהל את המדינה והמלחמה. זה יסתיים באסון. היעד הראשון הוא ניצחון המלחמה ורק אח"כ השבת החטופים. המטה הזה מנסה להוריד את המדינה על הברכיים מול החמאס"

    עו"ד אבי בלום: "אנחנו חייבים להתייחס ביראת כבוד למשפחות. המדינה הפקירה את החטופים, והתחושה היא שזה בגלל שרובם שייכים לצד השמאלי של המפה. אם החטופים היו חרדים היינו מדברים אחרת"

    האזינו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מצטערת, לא אהבתי את הפרשנות, מעדיפה עכשיו את התמימות מאשר את כל הרחש בחש על האינטרסים של כולם. מה היה חשוב לרדת על סמוטריץ, לא הבנתי. אם מישהו הוא שר הבריאות כבר אין לו עמדות בתחום הדת והמדינה. אז הוא שר אוצר, אז הוא זנח את כל עמדותיו הביטחוניות והמדיניות?. מ-יו-תר! מחזיר אותנו לתקופה המגעילה של טחינת הבחירות המקומיות מכל כיוון